Boktips!

Nu på sommaren vill man ju kunna läsa när man t.ex går och badar. Själv hatar jag att läsa men hittar jag en bra bok går de bra. Så tänkte tipsa om en bok som jag ska börja läsa↓

Boken handlar om: En 14 årig tjej som hetter Tessan, hon lever ett normalt liv. En dag när hon är påväg hem från stallet så blir hon våltagen av en jämnårig kille. Då rasar allt. Sen en dag förslår en kompis att dom ska sälja sig via nätet för snabba pengar tvekar hon inte. Tillslut får hon inte ens pengar av de män som ringer. Hon flyttar ifrån allt, men de hittar henne ändå och allt fortsätter, Hur ska hon göra?


Kommentarer
Postat av: Älskar er blogg!!

ni har ju skrivit att ni brukar äta på pizza hut ibland och jag undrar bara hur mycket det kostar och vart och är det buffé då eller? :)

Kram!

2012-06-19 @ 00:32:23
Postat av: Sera

Den är seriöst asbra :D

Svar: Ja, det får vi hoppas!! Kram!
Clara Jonsson

2012-06-19 @ 02:03:24
URL: http://drmonster.blogg.se
Postat av: Anonym

Fint inlägg

Svar: Tackar!
Clara Jonsson

2012-06-19 @ 10:27:49
Postat av: Anonym

Fint inlägg

2012-06-19 @ 10:27:50
Postat av: Anonym

nice

2012-06-19 @ 10:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0