Svar på en fråga som många har frågat!

Varför är det bara Clara som bloggar hela tiden? 
 
Jo, det är det beslutet jag har funderat på. Jag vill verkligen satsa inom bloggvärlden och tycker det är otroligt roligt att blogga. Det är ju bara jag som bloggar på den här bloggen.. så jag kanske skapar en egen. Ida har fullt upp hela tiden. Hon har träningar, tävlingar, cuper osv. Nu har hon varit på landet och därför inte kunnat blogga.. så vad tycker ni vi ska göra? skapa varsin blogg istället eller ha kvar den här? Vad tycker ni? Pussar / Clara.
 

Kommentarer
Postat av: Natalie :)

skaffa en egen blogg :D

2012-06-28 @ 21:23:05
Postat av: Anonym

skaffa en egen, fast ta inte ett så långt namn. om det blir en seriös blogg, kanske det blir .se istället :) typ claras.se eller något :D men ha massa tips på den bloggen med :D

2012-06-28 @ 21:29:18
Postat av: Anonym

Att ni ska skaffa era egna bloggar!:) Ni är jättebra bloggare men det skulle bra bättreed en egen :)<3

2012-06-28 @ 22:15:18
Postat av: Anonym

Skaffa egna bloggar!!! :)

2012-06-29 @ 08:26:06
Postat av: Anonym

Ni bloggar skiit bra tillsammans men det skulle vara roligare om ni skaffade egna bloggar, då slipper alla bloggläsare säga att de bara clara som bloggar och inte ida och sen tvärtom... men om ni skaffar egna bloggar så blir man bara fokuserad på den personen som äger bloggen, så man bara kan säga till den personen..
haha men det var mitt förslag, haha men gör som ni själva tycker känns rätt! /Kram ;)

2012-06-29 @ 15:08:14
Postat av: Michelle Helenius

Skaffa egen! <3

2012-06-29 @ 18:42:49
URL: http://michellehelenius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0