Visste ni det här om mig..?

• Idag har jag minst tagit 30 egobilder. Gör det när jag är riktigt uttråkad, som idag..
• Att jag har migrän, vilket för med att jag ofta har ont i huvudet.
• Jag går inte på någon sport, men ska börja gymma, ska satsa mer på träningen nu.
• Har gått på otroligt många sporter, men har inte gillat någon speciellt mycket!
• Jag älskar att blogga, tycker det är otroligt roligt! Vill verkligen satsa på det, tjäna pengar osv.
• En sak jag verkligen brinner för är att designa i photoshop osv. Tycker det är otroligt roligt! En sak jag skulle kunna jobba med!
• Har pollenallergi, vilket är grymt jobbigt på våren då ögonen kliar sönder..
Lite som ni kanske inte visste om mig tidigare, isåfall är det ju bara roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0